5 € DāvanaReģistrācijaPieteikties5 € DāvanaGrozs
Sākums Viss par iepirkšanosViss par iepirkšanosSūdzības un atgriešana

Sūdzības un atgriešana

365 dienas, lai atgrieztu preces

45 dienas, lai atgrieztu matračus

Lielizmēra mēbeļu atgriešana ir bez maksas

Kā atgriezt lielizmēra preces?

Mēs zinām, ka atgriezt dīvānu nav nemaz tik viegli. Tāpēc mēs piedāvājam iespēju atgriezt mēbeles bez liekām problēmām.
1. Sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu
Pastāstiet mums, ko un kad vēlaties atgriezt un mēs par visu parūpēsimies. Sagatavojiet savu pasūtījuma numuru, atgriežamo preču sarakstu un sazinieties ar mums zvanot vai rakstot e-pastu:

palidziba@bonami.lv371 67660120

Darba dienās no 9:00 līdz 17:00

Ja esat saņēmis bojātu vai saplēstu preci, lūdzu, 2 dienu laikā atsūtiet mums iepakojuma un preces fotoattēlus uz palidziba@bonami.lv. Pretējā gadījumā mēs nevaram pieprasīt preces kompensāciju no pārvadātāja.
2. Bezmaksas atgriešana lielizmēra precēm
Jūsu atgrieztās preces savāks DPD kurjers tieši no jūsu mājām.
  • Par preču savākšanas datumu varat vienoties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu. Gadījumā, ja pārvadātājs nevarēs tikt norādītājā datumā, viņš sazināsies ar jums un vienosies ar jums par jaunu datumu.
  • Diemžēl pārvadātāju noslogotības dēļ nav iespējams noteikt konkrētu laiku atgrieztā sūtījuma saņemšanai.
  • Saglabājiet lielizmēra preču iepakojumu līdz brīdim, kad prece ir uzstādīta un gatava lietošanai. Tas būs nepieciešams sūdzību vai atgriešanas gadījumā.
  • Nododot sūtījumu pārvadātājam, pārliecinaties, ka no tās ir noņemtas oriģinālās nosūtīšanas etiķetes un pieprasiet apstiprinājuma kvīti. Mēs vēlamies būt droši, ka sūtījums netiks atgriezts jums nejauši atpakaļ un nepazudīs transportēšanas laikā.
  • Mēbeļu atgriešana ir bezmaksas. Neaizmirstiet lejupielādēt un aizpildīt atgriešanas veidlapu, kas jāpievieno sūtījumam. Daļēji aizpidlītas atgriešanas veidlapas varat atrast sadaļā Mani pasūtījumi pie katra pasūtījuma.

3. Mēs atgriezīsim naudu, kad prece būs mūsu noliktavā
Mums ir nepieciešamas 14 dienas, lai apstrādātu katru atgriešanas gadījumu. Kad mēs būsim saņēmuši preci savā noliktavā un apstrādājuši visu nepieciešamo informāciju, mēs nosūtīsim jums atgriezto naudu uz kontu, kuru būsiet norādījis atgriešanas veidlapā.
4. Vai saņemtā prece ir bojāta?
Mēs vienmēr nodrošinam bezmaksas atgriešanu bojātām precēm. Pirms sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, lūdzu, sagatavojiet šādus datus:
  • Saglabājiet iepakojumu. Lūdzam saglabāt lielizmēra preču iepakojumu līdz brīdim, kad prece ir uzstādīta un gatava lietošanai.
  • Bojājumu apraksts. Īsi aprakstiet problēmu. Bojājumu apraksts palīdzēs paātrināt jūsu sūdzības procesa apstrādi.
  • Bildes ar preces defektu. Bildes ar redzamu preces defektu palīdzēs mums paātrināt jūsu prasības izskatīšanu. Nofotografējiet preci gan no attāluma, gan detalizēti bojājuma vietā. Jaunām precēm, lūdzu, nofotografējiet arī iepakojumu.

Kā atgriezt mazas un vidēja izmēra preces?

1. Aizpildiet atgriešana veidlapu
Aizpildītu atgriešanas veidlapu varat atrast sadaļā Mani pasūtījumi. Tā arī tika nosūtīta jums kopā ar rēķinu uz jūsu e-pastu. Meklējiet savā e-pastā tēmu "Piegādes aprēķins un rēķins jūsu sūtījumam". 
Nevarat atrast? Lejupielādējiet tukšu atgriešanas veidlapu, izmantojot zemāk redzamo pogu.

Neaizmirstiet šo veidlapu pievienot atgrieztajam sūtījumam. Ja kādu iemeslu dēļ nevarat pievienot veidlapu, lūdzu, pievienojiet vismaz lapiņu ar pasūtījuma un konta numuru, uz kuru vēlaties atgriezt naudu.
2. Rūpīgi iesaiņojiet atgrieztās preces
Rūpīgi iesaiņojiet preci tās oriģinālajā iepakojumā. Tas ir svarīgi, lai pasargātu to no turpmākiem bojājumiem. Trausliem izstrādājumiem iesakām izmantot burbuļplēvi vai putuplastu. Kastē pievienojiet aizpildītu atgriešanas veidlapu. Aizveriet iepakojumu un kārtīgi nostipriniet kasti, lai tā neatvērtos vaļā transportēšanas laikā. Pirms sūtīšanas pārliecinieties, ka no pakas ir noņemtas vecās sūtīšanas etiķetes, lai paciņa nejauši neatgrieztos pie jums atapkaļ.
Iepakojumā jābūt:
  • precēm, ko vēlaties atgriezt;
  • aizpildītai atgriešanas veidlapai (vai vismaz lapiņai ar pasūtījuma un konta numuru, lai jūs varētu saņemt kompensāciju);
  • iekšējam pildījumam, lai novērstu bojājumus (burbuļplēve, avīzes, polistirols utt.).
3. Nosūtiet sūtījumu mums atpakaļ
Pirms veicat sūtījuma atgriešanu, sazinieties ar mūsu klienta apkalpošanas dienestu, lai noskaidrotu jums labāko un ērtāko atgriešanas veidu.

E-pasts saziņai: palidziba@bonami.lv
Telefona numurs saziņai: +371 67660120

Visas atgrieztās preces tiek sūtītas uz mūsu noliktavu Čehijā, tāpēc atgriešanas process var ilgt no 2 līdz 3 nedēļām.

Kā atgriezt sūtījumu ar DPD kurjeru?

DPD kurjers ieradīsies pie jums mājās, paņems sūtījumu un atgriezīs to mums. Šis pakalpojums ir bez maksas. DPD transportu var at pasūtīt šeit. Pirms nododat paku kurjeram, pārliecinieties, ka pakai ir noņemtas vecās sūtīšanas etiķetes, lai paka nejauši neatgrieztos pie jums atpakaļ.

Kā nosūtīt atpakaļ nelielu sūtījumu izmantojot Omniva pakomātu?

Ja jūsu sūtījums ir neliels (apavu kastes izmērā) un sver līdz 10kg, tad jums tas jānosūta ar Omniva pakomātu, taču diemžēl šos izdevumus mēs nesedzam. Ja tas ir lielāks vai smagāks, tad jums jāsazinās ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.

Lai nosūtītu paciņu atpakaļ, apmeklējiet Omniva e-pašapkalpošanās vidi. Tur izvēlaties sūtīt paciņu uz Latviju un sūtījuma nosūtīšanas veids var būt gan pakomāts, gan kurjers, taču sūtījuma saņemšanai izvēlaties kurjera pakalpojumus. Tālāk izvēlaties paciņas izmēru un ievadiet savus datus. Pie saņēmēja datiem ievadiet šo informāciju -

PAKOMĀTS -> KURJERS (Lūdzu, nesūtīt uz tuvākajiem pakomātiem!)
  • Saņēmējs: OMNIVA LV (sorting center) - Packeta International ID: 94730354
  • Norādiet adresi: Dzirnieku iela 24
  • Apdzīvota vieta: Mārupe
  • Pasta indekss: LV-2167
  • Mobilais tālrunis: šeit ievadiet savu mobilo numuru
Neaizmirstiet pievienot mūsu ID numuru 94730354 saņēmēja laukā, lai jūsu sūtījums mūs sasniegtu (šis numurs ir paredzēts tālākai sūtījuma izekošanai). Lai atgūtu naudu par atgriezto preci, jums ir jānodrošina sūtījums ar izsekošanas numuru. Tā būs arī drošības garantija, ka jūs dabūsiet naudu atpakaļ, gadījumos, ja paciņa būs aizkavējusies vai pazudusi, tāpēc saglabājiet to līdz atgriešanas process ir pabeigts.

4. Gaidiet kompensāciju
Mums ir nepieciešamas 14 dienas, lai apstrādātu katru atgriešanu. Pēc 14 dienām mēs nosūtīsim jums naudu atpakaļ uz kontu, kuru būsiet norādījis pieprasījuma veidlapā.
5. Vai saņemtā prece ir bojāta?
Nosūtiet mums e-pastu uz palidziba@bonami.lv un temata rindā ierakstiet "Sūdzība + jūsu pasūtījuma numurs".

E-pastā ierakstiet vai pievienojiet:
  • Bojājumu apraksts. Īsi aprakstiet problēmu. Bojājumu apraksts palīdzēs paātrināt jūsu sūdzības procesa apstrādi.
  • Bildes ar preces defektu.Bildes ar redzamu preces defektu palīdzēs mums paātrināt jūsu prasības izskatīšanu. Nofotografējiet preci gan no attāluma, gan detalizēti bojājuma vietā. Jaunām precēm, lūdzu, nofotografējiet arī iepakojumu.
Saglabājiet preču iepakojumu un transporta kastes visu sūdzības iesniegšanas laiku. Tas vienkāršos visu procesu. Ja no pārvadātāja jau esat saņēmis bojātu sūtījumu, nebaidieties to pieņemt. Vienkārši nofotografējiet visu bojāto sūtījumu un kopā ar pārvadātāju aizpildiet pretenzijas veidlapu. Tas paātrinās visu prasības iesniegšanas procesu.
6. Saņemiet jaunu preci vai naudas atmaksu
Klientu apkalpošanas dienests noorganizēs jauno preču saņemšanu. Preču saņemšana ir bez maksas. Jūs arī varēsiet izvēlēties, vai vēlaties preces apmainīt pret jaunām vai saņemt atpakaļ naudu.

Biežāk uzdotie jautājumi

Cik ilgā laikā es varu atgriezt preces?

Ja 14 dienu laikā pēc sūtījuma saņemšanas, jūs nosūtīsiet preci atpakaļ oriģinālajā iepakojumā, mēs jums atmaksāsim pilnu summu atpakaļ uz jūsu kontu. Jūs varat atgriezt arī izpakotās preces, taču summu, ko mēs jums atgriezīsim, mēs samazināsim par 5% no pārdošanas cenas ik pēc 30 dienām (sākot ar 15. dienu pēc saņemšanas). Tas palīdzēs nosegt nepieciešamās izmaksas, kas saistītas ar preces atgriešanu. Ja esat iegādājies matraci pie mums, jūs varat to atgriezt 45 dienu laikā. Sīkāku informāciju skatiet tālāk tekstā "Sūdzību procedūra".

Kad pienāks jaunā prece?

Ja prece ir noliktavā, tad piegāde ilgs dažas dienas. Ja prece nav noliktavā, tad mums paies brīdis, līdz mēs varēsim jums to nosūtīt atkārtoti. Droši sazinieties ar mūsu klientu apaklpošanas dienestu, lai uzzinātu sīkāku informāciju.

Kā notiek sūdzību iesniegšanas process?

Tiklīdz jūsu sūtījums nonāks mūsu noliktavā, mēs jūs nekavējoties informēsim par to. Ja viss būs kārtībā, pēc atgriešanas apstrādes informēsim jūs par to e-pastā. Pēc tam mēs nosūtīsim naudu atpakaļ uz jūsu bankas kontu. Sūdzības un preču atgriešanas nosacījumus reglamentē "Sūdzību procedūra".
Jūs varētu arī interesēt:

Man nav iespējas izdrukāt atgriešanas veidlapu

Ja jums nav iespējas izdrukāt veidlapu, lūdzu, pievienojat iepakojumam pasūtījuma numuru un konta numuru, uz kuru vēlaties atgriezt naudu

Kā es varu palīdzēt paātrināt atgriešanas procesu?

Jūs varat palīdzēt paātrināt sūdzības procesu, nosūtot pilna izmēra produkta un konkrētās bojātās daļas fotogrāfijas. Ja gadījumā kāda produkta daļa iztrūkst, lūdzu, atzīmējiet to veidlapā. Lūdzu, atsūtiet mums arī iepakojuma iekšējā pildījuma fotoattēlu (polistirols, gaisa maisiņi, burbuļplēve), lai mēs nākamreiz varētu labāk iepakot konkrētā veida produktus.

Lai pēc fotoattēliem varētu labāk identificēt sūtījumu vai produktu, pievienojiet arī sūtījumam/produktam piestiprināto etiķešu fotoattēlus. Lai šo procesu padarītu ātrāku un vienkāršaku, centieties saglabāt transportēšanas un pārdošanas iepakojumu, kamēr atgriešanas process ir aktīvs. Ja no pārvadātāja saņemat bojātu sūtījumu, nebaidieties pieņemt sūtījumu, vienkārši nofotografējiet visu bojāto sūtījumu un kopā ar pārvadātāju uzrakstiet atgriešanas veidlapu. Tas krietni atvieglos preču atgriešanas un sūdzību iesniegšanas procesu.

Ko man darīt, ja saņemu nepilnīgu produktu?

Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu un nosūtiet mums iepakojuma un piegādes etiķetes fotoattēlus. Mēs ar jums drīz sazināsimies, lai vienotos par labāko risinājumu.

Ko man darīt, ja saņēmu produktu ar defektu, ko nav iespējams nofotografēt?

Šādā gadījumā varat nosūtīt mums videoklipu demonstrējot preces defektu vai sazināties ar klientu apkalpošanas dienestu, lai noskaidrotu turpmākos soļus.

Ko man darīt, ja saņēmu citu produktu?

Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu un nosūtiet mums iepakojuma un piegādes etiķetes fotoattēlus. Mēs ar jums drīz sazināsimies, lai vienotos par labāko risinājumu.

Ko man darīt, ja saņemu citu summu par atgrieztajām precēm, nekā gaidīju?

Lūdzu, vispirms pārbaudiet rēķinu un piemēroto atlaižu summu. Ja summa joprojām nesakrīt, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, un mēs kopā visu atrisināsim. Atmaksātā summa ir summa, ko esat faktiski samaksājis. Tātad cena tiek samazināta par jebkuru atlaidi vai atlaižu kredītu (kas ir kredīti?). Atgrieztās naudas summu varat atrast savā profilā sadaļā Mani pasūtījumi, detalizēti norādot konkrēto pasūtījumu.

Ko man darīt, ja joprojām neesmu saņēmis naudu?

Laiks, kurā mēs atgriežam naudu, ir atkarīgs no kopējā preču atgriešanas procesa. Ja jums ir aizdomas, ka naudai jau būtu jābūt atgrieztai jūsu kontā, lūdzu, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu rakstot uz palidziba@bonami.lv.
Neatradāt meklēto?

palidziba@bonami.lv371 67660120

Darba dienās no 9:00 līdz 17:00