20% atlaide dīvāniem noliktavā ar kodu DIVANI20 | Ietaupiet tagad →
Pavasaris mājās | Iedvesmojieties →
Viss par iepirkšanos
Latviešu
5 € DāvanaReģistrācijaPieteiktiesGrozsMenu

Sūdzības un atgriešana

✓ Līdz 365 dienu atgriešanas politika

✓ Matraču atgriešana līdz 45 dienām

✓ Bezmaksas lielizmēra preču atgriešana

Sūdzība par preci

Prece pie manis nonāca bojāta, nepilnīga vai tā tika lietošanas laikā saplēsta.

Preču atgriešana

Prece nav tāda kā bildē, neapmierina vai esmu pārdomājis.

Biežāk uzdotie jautājumi

Cik ilgā laikā es varu atgriezt preces?

Ja 14 dienu laikā pēc sūtījuma saņemšanas, jūs nosūtīsiet preci atpakaļ oriģinālajā iepakojumā, mēs jums atmaksāsim pilnu summu atpakaļ uz jūsu kontu. Jūs varat atgriezt arī izpakotās preces, taču summu, ko mēs jums atgriezīsim, mēs samazināsim par 5% no pārdošanas cenas ik pēc 30 dienām (sākot ar 15. dienu pēc saņemšanas). Tas palīdzēs nosegt nepieciešamās izmaksas, kas saistītas ar preces atgriešanu. Ja esat iegādājies matraci pie mums, jūs varat to atgriezt 45 dienu laikā. Sīkāku informāciju skatiet tālāk tekstā "Sūdzību procedūra".

Kad pienāks jaunā prece?

Ja prece ir noliktavā, tad piegāde ilgs dažas dienas. Ja prece nav noliktavā, tad mums paies brīdis, līdz mēs varēsim jums to nosūtīt atkārtoti. Droši sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, lai uzzinātu sīkāku informāciju.

Kā notiek sūdzību iesniegšanas process?

Tiklīdz jūsu sūtījums nonāks mūsu noliktavā, mēs jūs nekavējoties informēsim par to. Ja viss būs kārtībā, pēc atgriešanas apstrādes informēsim jūs par to e-pastā. Pēc tam mēs nosūtīsim naudu atpakaļ uz jūsu bankas kontu. Sūdzības un preču atgriešanas nosacījumus reglamentē "Sūdzību procedūra".
Jūs varētu arī interesēt:

Man nav iespējas izdrukāt atgriešanas veidlapu

Ja jums nav iespējas izdrukāt veidlapu, lūdzu, pievienojat iepakojumam pasūtījuma numuru un konta numuru, uz kuru vēlaties atgriezt naudu

Kā es varu palīdzēt paātrināt atgriešanas procesu?

Jūs varat palīdzēt paātrināt sūdzības procesu, nosūtot pilna izmēra produkta un konkrētās bojātās daļas fotogrāfijas. Ja gadījumā kāda produkta daļa iztrūkst, lūdzu, atzīmējiet to veidlapā. Lūdzu, atsūtiet mums arī iepakojuma iekšējā pildījuma fotoattēlu (polistirols, gaisa maisiņi, burbuļplēve), lai mēs nākamreiz varētu labāk iepakot konkrētā veida produktus.

Lai pēc fotoattēliem varētu labāk identificēt sūtījumu vai produktu, pievienojiet arī sūtījumam/produktam piestiprināto etiķešu fotoattēlus. Lai šo procesu padarītu ātrāku un vienkāršaku, centieties saglabāt transportēšanas un pārdošanas iepakojumu, kamēr atgriešanas process ir aktīvs. Ja no pārvadātāja saņemat bojātu sūtījumu, nebaidieties pieņemt sūtījumu, vienkārši nofotografējiet visu bojāto sūtījumu. Tas krietni atvieglos preču atgriešanas un sūdzību iesniegšanas procesu.

Ko man darīt, ja saņēmu nepilnīgu produktu?

Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu un nosūtiet mums iepakojuma un piegādes etiķetes fotoattēlus. Mēs ar jums drīz sazināsimies, lai vienotos par labāko risinājumu.

Ko man darīt, ja saņēmu produktu ar defektu, ko nav iespējams nofotografēt?

Šādā gadījumā varat nosūtīt mums videoklipu demonstrējot preces defektu vai sazināties ar klientu apkalpošanas dienestu, lai noskaidrotu turpmākos soļus.

Ko man darīt, ja saņēmu citu produktu?

Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu un nosūtiet mums iepakojuma un piegādes etiķetes fotoattēlus. Mēs ar jums drīz sazināsimies, lai vienotos par labāko risinājumu.

Ko man darīt, ja saņemu citu summu par atgrieztajām precēm, nekā gaidīju?

Lūdzu, vispirms pārbaudiet rēķinu un piemēroto atlaižu summu. Ja summa joprojām nesakrīt, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, un mēs kopā visu atrisināsim. Atmaksātā summa ir summa, ko esat faktiski samaksājis. Tātad cena tiek samazināta par jebkuru atlaidi vai atlaižu kredītu (kas ir kredīti?). Atgrieztās naudas summu varat atrast savā profilā sadaļā Mani pasūtījumi, detalizēti norādot konkrēto pasūtījumu.

Ko man darīt, ja joprojām neesmu saņēmis naudu?

Laiks, kurā mēs atgriežam naudu, ir atkarīgs no kopējā preču atgriešanas procesa. Ja jums ir aizdomas, ka naudai jau būtu jābūt atgrieztai jūsu kontā, lūdzu, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu rakstot uz palidziba@bonami.lv.
Neatradāt meklēto?