Šī vietne izmanto sīkkdatnes. Plašāku informāciju par failu izmantošanu, to lietošanu un apstiprināšanu varat atrast šeit.

ok
Menu
5 €ReģistrācijaPieteikties5 €Grozs
Sākums Viss par iepirkšanosViss par iepirkšanosSūdzības un atgriešana

Sūdzības un atgriešana

  • 365 dienas, lai atgrieztu preces
  • 45 dienas, lai atgrieztu matračus

Preču atgriešana un sūdzības

Vai jūsu produkts neatbilst gaidītajam? Vai tas ir salūzis vai neatbilst jūsu gaumei? Apsveriet preču atgriešanas iespēju. Viss, kas jums jādara, ir jāveic šādi soļi.

1. Ātri un vienkārši aizpildiet atgriešanas veidlapu

Kur es varu atrast atgriešanas veidlapu?

Atgriešanas veidlapu varat atrast savā profilā, sadaļā 'Mani pasūtījumi', vai arī jūsu e-pastā kopā ar pasūtījuma rēķinu. Izvēlieties pasūtījumu, kurā bija produkts, kuru vēlaties atgriezt un izdrukājiet atgriešanas veidlapu, kuru pēc tam nepieciešams pievienot atpakaļ sūtīto preču iepakojumā.

Ja nevēlaties, jūs varat nenorādīt atgriešanas iemeslu, tomēr lūdzam aizpildīt veidlapu, lai paātrinātu atgriešanas procesu.

Mani pasūtījumi

Man nav iespējas izdrukāt atgriešanas veidlapu

Ja jums nav iespējas izdrukāt veidlapu, lūdzu, pievienojat iepakojumam pasūtījuma numuru un konta numuru, uz kuru vēlaties atgriezt naudu

2. Sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu saistībā ar atgriezto sūtījumu transportēšanu

Vai jums ir nepieciešama palīdzība atgriežot preces?

Rakstiet mums uz palidziba@bonami.lv. Lai paātrinātu procesu, sagatavojiet šādus datus:
  • pasūtījuma numurs, kurā ir atgriežamās preces,
  • iemesls, kāpēc vēlaties atgriezt preci (bojājums, trūkstoša detaļa, nepareiza prece utt.),
  • bojātas preces gadījumā arī bojātā produkta fotoattēlu, kā arī iepakojuma fotoattēlu, kurā prece tika piegādāta.

Kā jūs varat palīdzēt paātrināt atgriešanas izskatīšanas procesu?

Jūs varat palīdzēt paātrināt sūdzības procesu, nosūtot pilna izmēra produkta un konkrētās bojātās daļas fotogrāfijas. Ja gadījumā kāda produkta daļa iztrūkst, lūdzu, atzīmējiet to veidlapā. Lūdzu, atsūtiet mums arī iepakojuma iekšējā pildījuma fotoattēlu (polistirols, gaisa maisiņi, burbuļplēve), lai mēs nākamreiz varētu labāk iepakot konkrētā veida produktus.

Lai pēc fotoattēliem varētu labāk identificēt sūtījumu vai produktu, pievienojiet arī sūtījumam/produktam piestiprināto etiķešu fotoattēlus. Lai šo procesu padarītu ātrāku un vienkāršaku, centieties saglabāt transportēšanas un pārdošanas iepakojumu, kamēr atgriešanas process ir aktīvs. Ja no pārvadātāja saņemat bojātu sūtījumu, nebaidieties pieņemt sūtījumu, vienkārši nofotografējiet visu bojāto sūtījumu un kopā ar pārvadātāju uzrakstiet atgriešanas veidlapu. Tas krietni atvieglos preču atgriešanas un sūdzību iesniegšanas procesu.

3. Droša produkta iepakošana


Atgrieztajā sūtījumā jāiekļauj:
  • atpakaļ sūtāmais produkts,
  • aizpildīta atgriešanas veidlapa,
  • iekšējais pildījumus, kas novērš ārējus bojājumus (burbuļplēve, avīzes, polistirols utt.).

Kā pareizi iepakot produktu?

Notīriet produktu un parūpējaties, lai tas tiktu atgriezts tādā stāvoklī, kādā jūs viņu saņēmat. Rūpīgi iesaiņojiet to oriģinālajā kastē. Tas ir svarīgi, lai pasargātu to no turpmākiem bojājumiem. Trausliem izstrādājumiem iesakām izmantot burbuļplēvi vai putuplastu. Kastē pievienojiet aizpildītu atgriešanas veidlapu. Aizveriet iepakojumu un kārtīgi nostipriniet kasti, lai tā neatvērtos vaļā transportēšanas laikā.

4. Nosūtiet sūtījumu mums atpakaļ


Ja jūsu sūtījums ir neliels (apavu kastes izmērā) un sver līdz 10kg, tad jums tas jānosūta uz mūsu sūtījumu saņemšanas punktu Rīgā, kura adrese ir norādīta zemāk. Sūtījums jānosūta izmantojot Omniva pakomātu vai kurjeru, taču diemžēl šos izdevumus mēs nesedzam.

Lai atgūtu naudu par atgriezto preci, jums ir jānodrošina sūtījums ar izsekošanas numuru. Tā būs arī drošības garantija, ka jūs dabūsiet naudu atpakaļ, gadījumos, ja paciņa būs aizkavējusies vai pazudusi, tāpēc saglabājiet to līdz atgriešanas process ir pabeigts.

OMNIVA LV (sorting center) - Packeta International
ID: 94730354
Dzirnieku iela 24
Mārupe, Mārupes novads, LV-2167
Latvija

Ja jūsu sūtījums ir smagāks par 10kg vai lielāks par apavu kastes izmēru, tad jums jāsazinās ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, lai noorganizētu sūtījuma atgriešanu.

E-pasts saziņai: palidziba@bonami.lv
Telefona numurs saziņai: +371 68688238

Kā pareizi nosūtīt atpakaļ nelielu sūtījumu izmantojot Omniva pakomātu?

Lai nosūtītu paciņu atpakaļ, apmeklējiet Omniva e-pašapkalpošanās vidi. Tur izvēlaties sūtīt paciņu uz Latviju un sūtījuma nosūtīšanas veids var būt gan pakomāts, gan kurjers, taču saņemšanai izvēlaties kurjera pakalpojumus. Tālāk izvēlaties paciņas izmēru un ievadiet savus datus. Pie saņēmēja datiem ievadiet šo informāciju -
  • Saņēmējs: OMNIVA LV (sorting center) - Packeta International ID: 94730354
  • Norādiet adresi: Dzirnieku iela 24
  • Apdzīvota vieta: Mārupe
  • Pasta indekss: LV-2167
  • Mobilais tālrunis: 68688238
Neaizmirstiet pievienot mūsu ID numuru 94730354 saņēmēja laukā, lai jūsu sūtījums mūs sasniegtu (šis numurs ir paredzēts tālākai sūtījuma izekošanai).

5. Dodiet mums laiku, lai apstrādātu jūsu prasību

Mēs vēlam jums tikai to labāko, tāpēc labprāt uzklausām jūsu vēlmes. Jūs varat izvēlēties sev vispiemērotāko risinājumu. Mēs varam atgriezt jums naudu kontā 14 dienu laikā pēc sūtījuma saņemšanas, vai arī nosūtīt jums vietā jaunu preci.

Kad pienāks jaunā prece?

Ja prece ir noliktavā, tad piegāde ilgs dažas dienas. Ja prece nav noliktavā, tad mums paies brīdis, līdz mēs varēsim jums to nosūtīt atkārtoti. Uzziniet iepriekš, cik ilgs laiks būs nepieciešams. Mēs ar prieku jums paziņosim, kad varat sagaidīt sūtījumu.

Kā notiek sūdzību iesniegšanas process?

Tiklīdz jūsu sūtījums nonāks mūsu noliktavā, mēs jūs nekavējoties informēsim par to. Ja viss būs kārtībā, pēc atgriešanas apstrādes informēsim jūs par to e-pastā. Pēc tam mēs nosūtīsim naudu atpakaļ uz jūsu bankas kontu. Sūdzības un preču atgriešanas nosacījumus reglamentē "Sūdzību procedūra".

Ko darīt, ja...

Es saņēmu citu summu, nekā gaidīju

Atmaksātā summa ir summa, ko esat faktiski samaksājis. Tātad cena tiek samazināta par jebkuru atlaidi vai atlaižu kredītu (kas ir kredīti?). Atgrieztās naudas summu varat atrast savā profilā sadaļā Mani pasūtījumi, detalizēti norādot konkrēto pasūtījumu.

Nauda joprojām nav pienākusi

Laiks, kurā mēs atgriežam naudu, ir atkarīgs no kopējā preču atgriešanas procesa. Ja jums ir aizdomas, ka naudai jau būtu jābūt atgrieztai jūsu kontā, lūdzu, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu rakstot uz palidziba@bonami.lv.

Kur es varu atrast atgriešanas veidlapu?

Aizpildītu atgriešanas veidlapu jūs varat atrast katram pasūtījumam, pierakstoties mūsu mājaslapā un izvēloties konkrēto pasūtījuma numuru sadaļā "Mani pasūtījumi". Šāda veidlapa arī tiek izsūtīta jums uz e-pasta adresi, ko izmantojāt veicot pasūtījumu. Meklējiet savā e-pastā tēmu "Piegādes aprēķins un rēķins jūsu sūtījumam".

Spiežot uz pogas zemāk jūs varat lejupielādēt universālu atgriešanas veidlapu, ko varat izmantot visiem pasūtījumiem.

Cik ilgā laikā es varu atgriezt preces?

Jums ir 365 dienas, lai atgrieztu preces
Ja 14 dienu laikā pēc sūtījuma saņemšanas, jūs nosūtīsiet preci atpakaļ oriģinālajā iepakojumā, mēs jums atmaksāsim pilnu summu atpakaļ uz jūsu kontu. Jūs varat atgriezt arī izpakotās preces, taču summu, ko mēs jums atgriezīsim, mēs samazināsim par 5% no pārdošanas cenas ik pēc 30 dienām (sākot ar 15. dienu pēc saņemšanas). Tas palīdzēs nosegt nepieciešamās izmaksas, kas saistītas ar preces atgriešanu. Ja esat iegādājies matraci pie mums, jūs varat to atgriezt 45 dienu laikā. Sīkāku informāciju skatiet tālāk tekstā "Sūdzību procedūra".
Jūs varat iesniegt sūdzību 2 gadu laikā
Jūs varat iesniegt sūdzību garantijas laikā, kas ir 24 mēneši, ja esat patērētājs. Ja produktam ir noteikts garāks garantijas termiņš, tā ilgums ir norādīts rēķinā vai garantijas un piegādes pavadzīmē. Garantijas termiņš sākas no brīža, kad pircējs vai trešā persona ir iegādājusies preci. Pircējam, kas darbojas savā uzņēmējdarbībā vai citā komercdarbībā, garantijas termiņš ir tikai 12 mēneši.


Vairāk par sūdzībām un atgriešanas nosacījumiem skatiet sadaļā "Sūdzību procedūra".