15% atlaide ar kodu PAVASARIS15 | Ietaupiet jau tagad →
20% atlaide Flair Rugs paklājiem ar kodu FLAIR20 | Ietaupiet jau tagad →
5 € DāvanaReģistrācijaPieteiktiesGrozsMenu

Preču atgriešana

Vai jums nepatika kāda no jūsu pasūtījumā iekļautajām precēm, prece tika piegādāta bojāta, vai arī tā neatbilda tam, ko meklējāt? Jūs varat atgriezt savu pasūtījumu, neatkarīgi no tā, vai tas ir neliels spilvens vai liels dīvāns. Vairāk par standarta un lielgabarīta preču atgriešanu atradīsiet šajā lapā.

Kā bezmaksas atgriezt mēbeles?

Piemēram, dīvāns, galds, krēsls vai liela kumode.

1. Sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu

Řekněte nám, co aPastāstiet mums, ko un kad vēlaties atgriezt, un mēs par visu parūpēsimies. Sagatavojiet savu pasūtījuma numuru, atgriežamo preču sarakstu un sazinieties ar mums, zvanot vai rakstot e-pastu:

Ja esat saņēmis bojātu vai saplēstu preci, lūdzu, 2 dienu laikā atsūtiet mums iepakojuma un preces fotoattēlus uz palidziba@bonami.lv. Pretējā gadījumā mēs nevaram pieprasīt preces kompensāciju no pārvadātāja. kd

2. Bezmaksas atgriešana lielizmēra precēm

Jūsu atgrieztās preces savāks DPD kurjers tieši no jūsu mājām.
  • Par preču savākšanas datumu varat vienoties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu. Gadījumā, ja pārvadātājs nevarēs tikt norādītājā datumā, viņš sazināsies ar jums un vienosies ar jums par jaunu datumu.
  • Diemžēl pārvadātāju noslogotības dēļ nav iespējams noteikt konkrētu laiku atgrieztā sūtījuma saņemšanai.
  • Saglabājiet lielizmēra preču iepakojumu līdz brīdim, kad prece ir uzstādīta un gatava lietošanai. Tas būs nepieciešams sūdzību vai atgriešanas gadījumā.
  • Nododot sūtījumu pārvadātājam, pieprasiet apstiprinājuma kvīti. Mēs vēlamies būt droši, ka sūtījums nepazudīs transportēšanas laikā.
  • Mēbeļu atgriešana ir bezmaksas. Neaizmirstiet lejupielādēt un aizpildīt atgriešanas veidlapu, kas jāpievieno sūtījumam. Daļēji aizpidlītas atgriešanas veidlapas varat atrast sadaļā Mani pasūtījumi pie katra pasūtījuma.

LEJUPIELĀDĒT ATGRIEŠANAS VEIDLAPU

3. Mēs atgriezīsim naudu, kad prece būs mūsu noliktavā

Mums ir nepieciešamas 14 dienas, lai apstrādātu katru atgriešanas gadījumu. Kad mēs būsim saņēmuši preci savā noliktavā un apstrādājuši visu nepieciešamo informāciju, mēs nosūtīsim jums atgriezto naudu uz kontu, kuru būsiet norādījis atgriešanas veidlapā.

Kā atgriezt mazas un vidēja izmēra preces?

Piemēram, tekstilizstrādājums, lampa vai dekors.

1. Aizpildiet atgriešana veidlapu

Aizpildītu atgriešanas veidlapu varat atrast sadaļā Mani pasūtījumi. Tā arī tika nosūtīta jums kopā ar rēķinu uz jūsu e-pastu. Meklējiet savā e-pastā tēmu "Piegādes aprēķins un rēķins jūsu sūtījumam". Nevarat atrast? Lejupielādējiet tukšu atgriešanas veidlapu, izmantojot zemāk redzamo pogu.

LEJUPIELĀDĒT ATGRIEŠANAS VEIDLAPU Neaizmirstiet šo veidlapu pievienot atgrieztajam sūtījumam. Ja kādu iemeslu dēļ nevarat pievienot veidlapu, lūdzu, pievienojiet vismaz lapiņu ar pasūtījuma un konta numuru, uz kuru vēlaties atgriezt naudu.

2. Rūpīgi iesaiņojiet atgrieztās preces

Rūpīgi iesaiņojiet preci tās oriģinālajā iepakojumā. Tas ir svarīgi, lai pasargātu to no turpmākiem bojājumiem. Trausliem izstrādājumiem iesakām izmantot burbuļplēvi vai putuplastu. Kastē pievienojiet aizpildītu atgriešanas veidlapu. Aizveriet iepakojumu un kārtīgi nostipriniet kasti, lai tā neatvērtos vaļā transportēšanas laikā.

Iepakojumā jābūt:

  • precēm, ko vēlaties atgriezt;
  • aizpildītai atgriešanas veidlapai (vai vismaz lapiņai ar pasūtījuma un konta numuru, lai jūs varētu saņemt kompensāciju);
  • iekšējam pildījumam, lai novērstu bojājumus (burbuļplēve, avīzes, polistirols utt.).

3. Nosūtiet sūtījumu mums atpakaļ

Jūs varat atgriezt preci 2 veidos. Pirms iepakojuma nosūtīšanas noņemiet oriģinālās piegādes uzlīmes.

Visas atgrieztās preces tiek sūtītas uz mūsu noliktavu Čehijā, tāpēc atgriešanas process var ilgt no 2 līdz 3 nedēļām.


Kā atgriezt sūtījumu ar DPD kurjeru? (bezmaksas pakalpojums)

DPD kurjers ieradīsies pie jums mājās, paņems sūtījumu un atgriezīs to mums. Šis pakalpojums ir bez maksas. DPD transportu varat pasūtīt šeit. Pirms nododat paku kurjeram, pārliecinieties, ka pakai ir noņemtas vecās sūtīšanas etiķetes, lai paka nejauši neatgrieztos pie jums atpakaļ. Vienmēr no kurjera pieprasiet apstiprinājuma kvīti.zde.

2. Kā atgriezt sūtījumu ar Omniva pakomātu? (maksas pakalpojums)

Ja jūsu sūtījums ir neliels (apavu kastes izmērā) un sver līdz 10 kg, tad jums tas jānosūta ar Omniva pakomātu, taču diemžēl šos izdevumus mēs nesedzam. Ja tas ir lielāks vai smagāks, tad jums jāsazinās ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.

Lai nosūtītu paciņu atpakaļ, apmeklējiet Omniva e-pašapkalpošanās vidi. Tur izvēlaties sūtīt paciņu uz Latviju un sūtījuma nosūtīšanas veids var būt gan pakomāts, gan kurjers, taču sūtījuma saņemšanai izvēlaties kurjera pakalpojumus. Tālāk izvēlaties paciņas izmēru un ievadiet savus datus. Pie saņēmēja datiem ievadiet šo informāciju -

PAKOMĀTS -> KURJERS (Lūdzu, nesūtīt uz tuvākajiem pakomātiem!)

  • Saņēmējs: OMNIVA LV (sorting center) - Packeta International ID: 94730354
  • Norādiet adresi: Dzirnieku iela 24
  • Apdzīvota vieta: Mārupe
  • Pasta indekss: LV-2167
  • Mobilais tālrunis: šeit ievadiet savu mobilo numuru
Neaizmirstiet pievienot mūsu ID numuru 94730354 saņēmēja laukā, lai jūsu sūtījums mūs sasniegtu (šis numurs ir paredzēts tālākai sūtījuma izekošanai). Lai atgūtu naudu par atgriezto preci, jums ir jānodrošina sūtījums ar izsekošanas numuru. Tā būs arī drošības garantija, ka jūs dabūsiet naudu atpakaļ, gadījumos, ja paciņa būs aizkavējusies vai pazudusi, tāpēc saglabājiet to līdz atgriešanas process ir pabeigts.

4. Gaidiet kompensāciju

Mums ir nepieciešamas 14 dienas, lai apstrādātu katru atgriešanu. Kad mēs būsim saņēmuši preci savā noliktavā un apstrādājuši visu nepieciešamo informāciju, mēs nosūtīsim jums atgriezto naudu uz kontu, kuru būsiet norādījis atgriešanas veidlapā.

Biežāk uzdotie jautājumi

Cik ilgā laikā es varu atgriezt preces?

Ja 14 dienu laikā pēc sūtījuma saņemšanas, jūs nosūtīsiet preci atpakaļ oriģinālajā iepakojumā, mēs jums atmaksāsim pilnu summu atpakaļ uz jūsu kontu. Jūs varat atgriezt arī izpakotās preces, taču summu, ko mēs jums atgriezīsim, mēs samazināsim par 5% no pārdošanas cenas ik pēc 30 dienām (sākot ar 15. dienu pēc saņemšanas). Tas palīdzēs nosegt nepieciešamās izmaksas, kas saistītas ar preces atgriešanu. Ja esat iegādājies matraci pie mums, jūs varat to atgriezt 45 dienu laikā. Sīkāku informāciju skatiet tālāk tekstā "Sūdzību procedūra".

Kad pienāks jaunā prece?

Ja prece ir noliktavā, tad piegāde ilgs dažas dienas. Ja prece nav noliktavā, tad mums paies brīdis, līdz mēs varēsim jums to nosūtīt atkārtoti. Droši sazinieties ar mūsu klientu apaklpošanas dienestu, lai uzzinātu sīkāku informāciju.

Kā notiek sūdzību iesniegšanas process?

Tiklīdz jūsu sūtījums nonāks mūsu noliktavā, mēs jūs nekavējoties informēsim par to. Ja viss būs kārtībā, pēc atgriešanas apstrādes informēsim jūs par to e-pastā. Pēc tam mēs nosūtīsim naudu atpakaļ uz jūsu bankas kontu. Sūdzības un preču atgriešanas nosacījumus reglamentē "Sūdzību procedūra".

Ko man darīt, ja saņemu nepilnīgu produktu?

Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu un nosūtiet mums iepakojuma un piegādes etiķetes fotoattēlus. Mēs ar jums drīz sazināsimies, lai vienotos par labāko risinājumu.

Ko man darīt, ja saņēmu produktu ar defektu, ko nav iespējams nofotografēt?

Šādā gadījumā varat nosūtīt mums videoklipu demonstrējot preces defektu vai sazināties ar klientu apkalpošanas dienestu, lai noskaidrotu turpmākos soļus.

Ko man darīt, ja saņēmu citu produktu?

Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu un nosūtiet mums iepakojuma un piegādes etiķetes fotoattēlus. Mēs ar jums drīz sazināsimies, lai vienotos par labāko risinājumu.

Ko man darīt, ja saņemu citu summu par atgrieztajām precēm, nekā gaidīju?

Lūdzu, vispirms pārbaudiet rēķinu un piemēroto atlaižu summu. Ja summa joprojām nesakrīt, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, un mēs kopā visu atrisināsim. Atmaksātā summa ir summa, ko esat faktiski samaksājis. Tātad cena tiek samazināta par jebkuru atlaidi vai atlaižu kredītu (kas ir kredīti?). Atgrieztās naudas summu varat atrast savā profilā sadaļā Mani pasūtījumi, detalizēti norādot konkrēto pasūtījumu.

Ko man darīt, ja joprojām neesmu saņēmis naudu?

Laiks, kurā mēs atgriežam naudu, ir atkarīgs no kopējā preču atgriešanas procesa. Ja jums ir aizdomas, ka naudai jau būtu jābūt atgrieztai jūsu kontā, lūdzu, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu rakstot uz palidziba@bonami.lv.