Mums ir jauna lietotne | Atklājiet tās priekšrocības →
10 € DāvanaReģistrācijaPieteiktiesGrozsMenu

Viss par iepirkšanos

Mēs esam e-veikals, kas sniedz ikdienas iedvesmas devu un visplašāko produktu klāstu skaistākai dzīvei. Mūsu krājumā ir vairāk nekā 20 000 populārāko preču. Mēs tās parasti nosūtām dažu stundu laikā.

Droša un ērta iepirkšanās

10 reizes lielāka izvēle nekā citurLai ikviens varētu iekārtot savu mājokli atbilstoši savam stilam, mūsu piedāvājumā ir vairāk nekā 60 000 preču, no kurām 30 000 ir pieejamas noliktavā. Mēs rūpīgi atlasām katru preci, jo katrai ir jāatbilst mūsu dizaina, kvalitātes un cenas standartiem.
Atgriešana 365 dienu laikāNespējat izvēlēties no tik daudziem toņiem un rakstiem? Jums ir dots vesels gads, lai pārliecinātos, ka jūsu izvēlētais produkts ir jums piemērots. Ja jums prece nederēs, mēs to pieņemsim atpakaļ un atgriezīsim naudu! Mēs sedzam arī atgriešanas izmaksas.
Darbojamies 12 Eiropas valstīsMūsu vietnē nedarbojas anonīmi tirgotāji, tāpēc jums nav jāuztraucas par slēptām muitas nodevām. Mūsu galvenā atrašanās vieta ir Prāgā, Čehijas Republikā, un mēs esam 12 Eiropas valstīs. Mēs pārbaudītās preces piegādājam ātri un, ja iespējams, vienā iepakojumā.
Cilvēciska pieejaMēs novērtējam savus klientus, tāpēc mēs uzklausām viņu vēlmes un cenšamies radīt patīkamu vidi. Tas ir Bonami darbības pamatā jau kopš uzņēmuma dibināšanas 2013. gadā.

Biežāk uzdotie jautājumi

Kā es varu mainīt vai atcelt pasūtījumu?

Ja vēlaties kaut kādā veidā mainīt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu un iesniedziet viņiem savu pasūtījuma numuru. Informējiet viņus kādas izmaiņas vēlaties veikt (mainīt piegādes datumu, mainīt piegādes adresi, pievienot preces pēc pasūtījuma, pasūtījuma atcelšana, utt.). Pasūtījuma numuru varat atrast pasūtījuma apstiprinājuma e-pastā vai Bonami konta sadaļā "Mani pasūtījumi".

KONTAKTI

Kā man rīkoties pieprasot preču apmaiņu?

Sazinieties ar mūsu klientu atbalstu, izmantojot e-pastu palidziba@bonami.lv, un mēs jums palīdzēsim. Aizpildiet sūdzību un atgriešanas veidlapu, iesaiņojiet produktu kastē un nosūtiet to atpakaļ mums. Vairāk informācijas kā bezmaksas atgriezt preces varat atrast, nospiežot zemāk redzamo pogu.

VAIRĀK PAR Sūdzībām un atgriešanu

Kur es varu atrast sava pasūtījuma statusu?

Bonami konta sadaļā "Mani pasūtījumi" jūs atradīsiet visu savu pasūtījumu statusus, ieskaitot paredzamos piegādes datumus. Mēs arī informēsim jūs par pasūtījuma statusa izmaiņām uz jūsu e-pasta adresi, kuru ievadījāt, veidojot pasūtījumu.

Klientu atbalsts