Sits zīmolam ir viens mērķis, un tas ir klientu ērtība. Viņi lepojas ar kvalitatīviem izstrādājumiem, kurus var izmantot daudzus gadus. Zīmola vēsture aizsākās 1993. gadā, kad toreizējais ģimenes uzņēmums kļuva par zīmolu, kas ir daļa no daudzu mājokļu interjeriem. Pateicoties Sits neatlaidībai, šodien vairāk nekā 20 Eiropas tirgos ir pieejams plašs dīvānu un krēslu klāsts.
Sits zīmolam ir viens mērķis, un tas ir klientu ērtība. Viņi lepojas ar kvalitatīviem izstrādājumiem, kurus var izmantot daudzus gadus. Zīmola vēsture aizsākās 1993. gadā, kad toreizējais ģimenes uzņēmums kļuva par zīmolu, kas ir daļa no daudzu mājokļu interjeriem. Pateicoties Sits neatlaidībai, šodien vairāk nekā 20 Eiropas tirgos ir pieejams plašs dīvānu un krēslu klāsts.