-15% atlaide paklājiem ar kodu PAKLAJI15 | Ietaupiet tagad →
Viss par iepirkšanos
Latviešu
5 € DāvanaReģistrācijaPieteiktiesGrozsMenu

6 padomi funkcionāla un omulīga mājas biroja izveidei

Karolína Fardová
Karolína Fardová
Bonami Blogger

Izbaudāt priekšrocības, ko sniedz darbs no mājām, bet domājat, ka jūsu darba vieta varētu būt vēl funkcionālāka? Neatkarīgi no tā, vai izmantojat darbam visu telpu vai tikai kādu zonu, jūs to varat iekārtot par funkcionālu un mājīgu darba vietu.

Jums tikai nepieciešami praktiski organizēšanas instrumenti un pārdomātas detaļas. Zemāk jūs atradīsiet mūsu ieteiktos produktus un praktiskus padomus.

Piemērots darba galds

Vispirms rūpīgi pārdomājiet, cik daudz vietas jums ir nepieciešams darbam. Vai strādājat ar vairāk nekā vienu monitoru? Tādā gadījumā izvēlieties stabilu un lielāku galdu. Noderēs arī papildu atvilktnes lietu glabāšanai.

Bet, ja jūsu dzīvoklī nav pietiekami daudz vietas un jūs zināt, ka jums ir nepieciešams tikai viens portatīvais dators un datorpele, tad mazāks saliekamais galds būs ideāls risinājums.

Padoms: ja jums nav daudz vietas, lielisks risinājums būs sienas plaukts, kas papildus saliekamajai galda virsmai palīdz rast vairāk vietas nepieciešamajiem dokumentiem.

Ērts biroja krēsls

Ērta krēsla izvēle ir ļoti svarīga, ja nevēlaties, lai pēc dažām nedēļām sāpētu mugura. Par laimi, jūs varat izvēlēties no dažādiem stilīgiem un funkcionāliem krēsliem, kas būs ne tikai ērti darbam, bet piestāvēs arī, piemēram, viesistabai.

Atbilstošs apgaismojums

Papildus griestu apgaismojumam ieguldiet arī galda darba lampas iegādē. Lampas gaisma nedrīkst apžilbināt, tāpēc izvēlies modeļus, kurus var ērti pielāgot pēc vajadzības. Parocīgas ir lampas, kurām var regulēt gaismas spilgtumu.

Izvēlieties pareizo spuldzes krāsas temperatūruneitrāli baltā (apmēram 4000 K) darbojas vislabāk, jo tā ir dabiska un acij tīkama gaisma.

7 padomi lietu uzglabāšanai

Atkarībā no darba atšķiras arī vajadzības. Piemēram, darbiem, kas veicami digitālajā vidē, ir nepieciešams tikai internets, savukārt ir daudz darbu, kuros nepieciešamas dokumentu kaudzes, kancelejas piederumi un mapes. Bet kā to visu sakārtot?

1.

Savā mājas birojā izvēlieties plauktus vitrīnas un statīvus, kas palīdzēs uzturēt telpu kārtībā.

2.

Atvērtajos plauktos varat izmantot dažādas mapes un uzglabāšanas kastes dokumentiem.

3.

Ja darba zonā ir maz vietas, mēģiniet maksimāli izmantot vertikālo telpu – uzstādiet plauktus virs rakstāmgalda pie griestiem. Lietas, kas nav vajadzīgas ikdienā, glabājiet augstākajās vietās. Toties tam, pēc kā jūs sniedzaties katru dienu, vajadzētu atrasties galda līmenī vai atvilktnē zem rakstāmgalda.

4.

Noteikti sakārtojiet atvilktnes. Ar atvilktņu sadalītāju jūs praktiski sadalīsiet vietu atvilktmē un jums būs vieglāk atrast nepieciešamo.

5.

Spēlējiet ar krāsām un stilīgām detaļām savos plauktos – tas palīdzēs radīt patīkamu noskaņu un vieglāk atrast meklēto.

6.

Sienas ziņojumu dēļi ir arī lielisks līdzeklis, lai veicinātu motivāciju, izceltu dienas svarīgāko darbu sarakstu un, iespējams, radītu patīkamu noskaņu, pie tā piestiprinot iedvesmojošus attēlus.

7.

Katrai lietai uz galda ir jābūt savai vietai. Ja vēlaties izvairīties no haosa, izvēlieties galda organizatorus, kas palīdzēs uzturēt kārtību.

Plānojiet savu laiku

Vai esi no tiem cilvēkiem, kam viss svarīgais ir jāpieraksta uz papīra, lai to aizmirstu? Iegādājieties stilīgu plānotāju vai piezīmju blociņu, kas jums palīdzēs saplānot katru dienas minūti.

Smelieties vairāk iedvesmas mājas birojam: